A Werder is küzd a járvány ellen

A Werder Bremen  labdarúgócsapata, főszponzorával a Wiesenhoffal, és mezgyártójával az Umbroval közösen új mezeket adott ki – számolt be erről a FootyHeadlines. A Bundesliga 17., azaz kieső helyén álló német együttes a koronavírus-járványra reagálva idei mezein lecserélte a főtámogató logóját a #stayathome (azaz #maradjotthon) feliratra.

A Wiesenhof tulajdonosa, Peter Wesjohann úgy fogalmazott, hogy mindenki tudja, milyen fontos most otthon maradni ebben a nehéz helyzetben, ezzel is minimalizálni a fertőzés esélyét. Éppen ezért, a Werderrel együttműködve szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy mindenki hozzá tud járulni a járvány elleni védekezéshez.

A klub már árulja is webshopjában az új mezeket, 45 euróért lehet megvásárolni, amiből 5 eurót a klub a brémai rászorulókat, időseket segítő Innere Mission Bremen intézmény számára ajánl fel az egyesület.

Mutatjuk is a képeket, amelyeken jól látszik, hogy a főszponzor Wiesenhof logója ugyan továbbra is ott van a mezek elején, ám a cég nevét a logóban kicserélték a fontos, otthonmaradást hangsúlyozó üzenetre.

A Bundesliga, hasonlóan szinte valamennyi európai pontvadászathoz, a koronavírus-járvány miatt továbbra is szünetel. Bár korábbi hírek szerint a liga úgy tervezte, hogy május közepén, akár zárt kapus meccsekkel, de már folytatnák a bajnokságot, ez jelen állás szerint közel sem biztos, hogy menni fog.

Arról nem is beszélve, hogy bár akadnak olyan csapatok, amelyek a hatóságok engedélyével már elkezdhették a kis csoportos edzéseket, több olyan klub is akad, amelyik erre nem kapott hozzájárulást a német járványügyi döntéshozóktól – ilyen például a Werder is.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.