Az Adidas befektetéseinek fele a fociba vándorol, de a Nike is sokat költ a sportágra

A KPMG Football Benchmark készített egy elemzást arról, hogy a két sportszergyártó óriás mennyit áldoz a labdarúgásra – számolt be a calcionefinanza.it.

Abban semmi meglepő nincsen, higy a Nike és az Adidas is irgalmatlan pénzeket invesztál a sportba. Az sem érhet minket váratlanul, hogy a sportágak listájában a labdarúgás mind a két cégnél prioritást élvez, ami a befektetett összegeket illeti. Izgalmas összehasonlítsás azonban az, hogy melyik gyártó mennyit tesz bele a fociba saját, teljes befektetési állományából.

A NIke majd’ 300 millió dolláral többet költ, mint az Adidas, utóbbi viszont a fociban így is erősebb

Nos, ebben a kérdésben, ami az arányszámokat és az elköltött pénz összegét illeti, az Adidas viszi a prímet. A német sportszergyártó ugyanis teljes befektetési állománya 73 %-át invesztálja a labdarúgásba, szemben a Nike 50%-ával. Ez a három csíkos márkánál 1026 millió (!!!) dollárt jelent, míg a pipás sportszergyártó 50%-a összesen „csupán” 834 millió dollárt.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.